Jak to działa?



Jak to działa? Zawieranie transakcji w serwisie DIAMENT

Serwis DIAMENT to platforma internetowej wymiany walut, którą cechuje nowoczesność i prostota obsługi. Transakcje wymiany odbywają się za pośrednictwem kont bankowych Klienta i kantoru, a ich obsługę zapewnia bezpłatny indywidualny portfel walutowy, dostępny dla każdego użytkownika po zalogowaniu się do systemu.

Wystarczy, że zasilisz Swój Portfel, zlecając dyspozycję wpłaty i wykonując przelew na konto kantoru, następnie zrealizujesz wymianę waluty po atrakcyjnym kursie, a my bezpłatnie i błyskawicznie przelejemy wymienione środki na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.



WPŁACASZ
W pierwszym kroku wpłacasz pieniądze do swojego wirtualnego portfela. Twój przelew dojdzie do nas bardzo szybko, bo obsługujemy ekspresowo ponad 20 banków.

WYMIENIASZ
Po zaksięgowaniu Twojej wpłaty błyskawicznie wymienisz pieniądze po najlepszym kursie.

WYPŁACASZ
Wskazujesz rachunek, na który mamy przelać przewalutowaną kwotę, a Ty otrzymujesz ją nawet w 15 minut!

Jak zarejestrować się w naszym kantorze internetowym?

To bardzo proste, całkowicie darmowe i zajmuje zaledwie kilka minut. Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracyjnego wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail wiadomość potwierdzającą dokonanie rejestracji Twojego konta.

Jeśli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej, kliknij "Wyślij link ponownie" lub skontaktuj się z obsługą kantoru.

Aby dokończyć aktywację Twojego konta i w pełni korzystać z usług kantoru, kliknij link aktywacyjny, który otrzymasz we wspomnianej wiadomości. Od tej chwili Twoje konto będzie aktywne, a Ty będziesz mógł zalogować się do naszego systemu, skonfigurować swoje rachunki bankowe i rozpocząć wymianę waluty.


Skonfiguruj swoje rachunki bankowe

Po pierwszym logowaniu do serwisu zostaniesz automatycznie przeniesiony do swojego Panelu Klienta. To Twoje centrum dowodzenia - stąd wykonasz wszystkie operacje związane z wymianą waluty oraz będziesz zarządzał ustawieniami Twojego konta.

Do pierwszej wymiany waluty potrzebne będą dwa numery rachunków bankowych, które będą brały udział w transakcji. Każdy numer konta ma przypisanego jednego właściciela. Listą danych osobowych właścicieli rachunków możesz zarządzać w sekcji Właściciele Kont.

Dodaj nowy numer rachunku bankowego, wybierając w Panelu Klienta opcję Rachunki Bankowe, a następnie wpisz poprawny numer konta, wskazując, kto jest jego właścicielem, a także wybierz walutę rachunku oraz kraj banku, w którym posiadasz rachunek.

Wymiana waluty będzie możliwa, jeśli skonfigurujesz przynajmniej jeden złotówkowy numer rachunku i jeden numer rachunku dla waluty obcej.

W zakładce Rachunki Bankowe możesz przeglądać dodane przez Ciebie numery rachunków bankowych. Są one przypisane swoim właścicielom, a przy każdym numerze z nich znajduje się odpowiedni symbol kraju, nazwa banku, w którym założony jest rachunek oraz waluta, w jakiej jest prowadzony.

Tutaj możesz również zmieniać i usuwać poszczególne numery swoich rachunków bankowych.


Funkcjonalność portfela walutowego

Wymiana waluty w serwisie DIAMENT odbywa się przy pomocy portfela walutowego. Twój Portfel to internetowy panel, za którego pośrednictwem będziesz dysponował swoimi środkami wpłaconymi na nasze konta bankowe.

Korzystanie z Twojego Portfela jest nieskomplikowane i intuicyjne. W każdej chwili możesz złożyć dyspozycję jego zasilenia, a następnie przelać na rachunek bankowy kantoru zadeklarowaną kwotę, która zaraz po zaksięgowaniu przez naszego pracownika będzie do Twojej dyspozycji.

Jeśli w Twoim portfelu znajduje się już jakaś kwota, możesz ją w dowolnym momencie (w godzinach pracy kantoru) wymienić w bardzo łatwy i wygodny sposób. W każdej chwili możesz również zdecydować o wypłacie środków zgromadzonych w Twoim Portfelu na jeden z wcześniej zdefiniowanych rachunków bankowych.

Aby wykonać jedną z dostępnych operacji związanych z Twoim Portfelem, zaloguj się do swojego Panelu Klienta, a następnie wybierz jedną z operacji z menu.


Wymiana waluty

Wymiana waluty jest możliwa tylko wtedy, kiedy w Twoim portfelu znajdują się środki. Jeśli Twój Portfel jest pusty, dokonaj jego zasilenia.

Żeby dokonać wymiany waluty, wybierz z menu po lewej stronie opcję Wymiana, a następnie wypełnij formularz transakcji i wciśnij przycisk Dalej.

Na kolejnym ekranie zobaczysz aktualny kurs dla Twojej wymiany, który odświeża się co 20 sekund. Jeśli akceptujesz aktualne notowania, kliknij przycisk Potwierdź lub poczekaj na zmianę kursu.

Jeśli zaakceptowałeś kurs wymiany, Twoje środki zostaną wymienione na wybraną przez Ciebie walutę i otrzymasz przelew na swój rachunek bankowy lub do Twojego Portfela, w zależności od wybranej przez Ciebie opcji.


Historia operacji i elektroniczne dowody kupna-sprzedaży

Wszystkie wykonane przez Ciebie operacje są rejestrowane i w każdej chwili możesz zobaczyć ich historię. W tym celu wybierz z menu po lewej stronie opcję Historia transakcji.

Możesz ustawić filtr Twoich operacji według daty, statusu i typu transakcji.

W wynikach wyszukiwania znajdziesz numer transakcji, informację o dacie i godzinie jej realizacji, typie, aktualnym statusie i kwocie. Możesz też zobaczyć szczegółowe informacje na temat każdej operacji oraz pobrać elektroniczne potwierdzenie jej wykonania.


W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi - nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i podpowiedzą dogodne rozwiązania.